wtorek, 8 sierpnia 2017

Wspólny wywiad "Moje życie z Hanowerem".


 W lipcowym wydaniu magzynu TELVA dwie przyjaciółki , wkrótce szwagierki udzieliły wywiadu o swoich zainteresowaniach, tajemnicach i hobby. A także odpowiedziały na najważniejsze pytanie :

¿Cómo es vivir con un Hannover?
/ Jak to jest żyć z Hanowerem (z księciem z Hanoweru)




16 pytań i dwie księżniczki.
1. Co lubisz w Madrycie ?
Sassa, się rozpędziła i odpowiedziała po hiszpańsku, ale chyba podziło jej o markę sklepu Adore.
Przekazując Katyi, że teraz ona ma odpowiedzieć (filmik, do którego link znajdziecie na dole)
EKatya: To, że Sassa i Christian mieszkają tutaj
2. Najlepsze miastem do życia na świecie jest ..?
K: Nowy York
S: Dla mnie .. Madryt

3.Najlepsze jedzenie ?
K:Wole hiszpańskie jedzienie, bo kocham jamon- szynkę*
S:Dla mnie najlepsze jedzenie(przepraszam, chłopaki) znajduje się w Peru , w Limie. Szczególnie teraz w lecie, uwielbiam mieć dobrą ceviche [ sałatka z owocami morza].

4.najbardziej zabawne, przeżycie razem ?
K&S - wybuchły śmiechem!

K: trzymamy go w tajemnicy

S: yeah
 
5. Co sprawia, że można śmiać się więcej ?
S: Ty pierwsza
K: South Park
S:
Udać głupiego

6. I zły ?
K:Egoizm
S:
Kiedy ludzie kłamią

7.Niektóre zabronione jedzenie ?
E: nienawidzę kapary

S: Staram się nie jeść cukru/ słodkiego, ale nie działa.
8. Miejsce gdzie można coś stracić ?Obie panie były zgodne, że w pobliżu morza ! Ekaterina na końcu dodała lub w morzu.

 
9.Jak zakochałaś się w MODZIE ?
e;
ja zakochałam się w modzie dzisiaj podczas dzisiejszej sesji dla Telva.

a:Poprzez podróżowanie od kiedy jestem modelką.

10. Jaki był najgorszy trend w historii?
Panie ponownie były zgodne - CROCS!
11.Jaki zestaw nosisz o każdej porze ?

S:Płaskie buty. Dla mnie są rozwiązaniem na wszystko i tak zawsze stosuje z firmy [pretty ballerinas]

E: Ja nosze Ekat Katsuit codziennie.(zdjęcie poniżej)
Podobny obraz
12. Chwyt podstawowej urody?
S: nawilżać dużo skórę.
13.Najbardziej egzotyczne miejsce do zwiedzania ?
K:
Dla mnie Wybrzeże Kości Słoniowej w zachodniej Afryce.
S:
Nepal , odpowiedziała niepewnie

14.Opisz w trzech słowach [szwagierkę]:
E:
Sassa jest wspaniała, zorganizowana oraz lubi dowodzić
S:
Katya jest zabawna, energiczna i spontaniczna
15. Gdybyś mogła zacząć od nowa jaki wybrałabyś zawód ?
E:
Zostałabym psychologiem
S:
Myślę, że tak samo. Badania nad wyborem prawa dały mi solidne podstawy, a następnie rozpoczęła się kariera w modzie wtedy... tak, myśl tam samo.
16.Tajne hobby ? 

E: Moje sekretne hobby jest ogrodnictwo. A twoje ?
A:
Mój jest surfing
Poniżej z tego samego wywiadu kilka cytatów od Księżniczki Ekateriny:
"...MAM PRZYWILEJ DO PODRÓŻOWANIA, POZNAWANIA RÓŻNYCH KULTUR I RELIGII A TAKŻE CZYTANIA... JESTEM ZAWSZE GOTOWA ABY ZMIENIĆ SWÓJ PUNKT WIDZENIA"

Uważam się za wolnego myśliciela, mam przywilej podróżowania po całym świecie, poznać ludzi z różnych kultur i religii, odczytać wszystkie rodzaje książek i oglądać wszystkie rodzaje filmów ... Więc zawsze jestem gotowy na nowe doświadczenia.  Jestem bardzo otwarty i tolerancyjny"

Na szczęście, jestem otoczony przez przyjaznych, otwartych i wykształconych ludzi, którzy nie sprawiają, że czuję się nie na miejscu. Chantal, moja mama, moja absolutna ikona jest inteligentny i chłodna naraz, a gdy widzi nas [Ekaterine & Sassa] to traktuje nas z wielkim uczuciem.

Uważam się feministką. Nie boję się tego słowa”

Katya jest rzeczywiście bardzo zaangażowana w kwestie społeczne. Uważa ona, że zawsze towarzyszy poczucie winy i odpowiedzialności.
„Wina korzystających wygodne życie i mieć dostęp do wielkich szans na zmianę z odpowiedzialnością oddać wszystko, co masz szczęście. Zdaję sobie sprawę z obu stron. I myślę, że to jest mój absolutny obowiązek zrobić wszystko co w mojej mocy, by walczyć przeciw niesprawiedliwości politycznej i społecznej, i dlatego pracuję z organizacją pozarządową, która pomaga w edukacji i integracji uchodźców syryjskich w Niemczech oprócz swojego zaangażowania z różnych organizacji w swoim czasie jako dyrektor dokumentalne pokryte arabskiej wiosny w Egipcie.
Na zdjęciu z MARIĄ SERRANO, która przeprowadziła wywiad i napisała artykuł.
Zdjęcia wykonał JONATHAN SEGADE
Nad wszystkim czuwała JULIA MARTINEZ
Aby lepiej poznać bliżej poznać "siostry " zapraszam na krótki nagrany wywiad [TU].

1 komentarz:

  1. Wywiad może i ciekawy, ale niektóre wyrażenia kompletnie niezrozumiałe, jakby żywcem skopiowane z tłumacza...

    OdpowiedzUsuń